19 października 2015

Follow Me

Ostatnio w moim życiu nie zaszło wiele zmian, poza tym, że opuściłam tymczasowo Instagrama i zrobiłam przemeblowanie w pokoju (tak Klaudia to bardzoo interesujące)! Nie pytajcie czemu.. Ogólnie mówiąc życie leci jak leci, kotki dorastają, Kruszynkę znów się zaokrągla, a ja mam ciągły katar. Życie to jest jednak pełne niespodzianek. 
Dziś mam bezsenność i nie mg spać, więc pomyślałam, że jest okazja do napisania posta, ponieważ mam dla was nowe zdjęcia ze stylizacji. Mimo tego, że jest 1 w nocy, a jutro jest poniedziałek i szkoła to jednak znalazłam chwilę czasu dla bloga, którego mam coraz mniej. 

Ogólnie mówiąc z Jolą wybrałyśmy się na sesję na fb, ale w sumie te zdj mg wykorzystać tez jako dodatek do tego posta, tak zdj sa zrobione na polu bo w moich okolicach nie ma odpowiedniego miejsca na jakieś ładne fotki. W sumie to zdjęć jest mało, ale lepiej mało niż wcale, ale mam nadzieję, że są dobre i wam się spodobają, jeżeli coś (bo będą pytania) to edytowałam w Polaar 2 i wiem, że edycję grubo widac, ale nie dysponuję lustrzanką, a starym apartatem więc musiałam jakos te zdjęcia "upiększyć". Efekt jak dla mnie zadowalający! 

Mam nadzieję, że zdjęcia, jak i cała stylizacja wam sie spodoba, a ja spadam! Dobranoc B)





okulary-chińczyk~bluzka-River Island~Spodnie~SH~buty-Converse
zegarek-Geneva~bransoletki-House

Brak komentarzy: